"Pauline"

Spray och acryl på duk. Ägare: Linn i Malmö.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Måste bara berömma dig för dina jättefina saker.

Vad duktig du är.

Jag undrar om du gör saker på beställning,och vad det kostar isåfall?

Jag har en son på 18 år som jag skulle vilja ge en tavla med hans namn på + ett HIM märke(en stjärna med ett hjärta i).

Kram Helena

2009-06-03 @ 19:24:12
Postat av: Prinsessan på ärten

Hej!Grymma verk!Jag har letat efter någon som tar emot beställningar på en grafittitavla.Vad ligger priserna på? Tar du betalt efter tavlans storlek eller tid bakom den?Skriv gärna svar på min blogg. Vänlig hälsning!

2009-06-07 @ 20:01:21
URL: http://metrobloggen.se/manskligtexperiment
Postat av: Prinsessan på ärten

Hej!Grymma verk!Jag har letat efter någon som tar emot beställningar på en grafittitavla.Vad ligger priserna på? Tar du betalt efter tavlans storlek eller tid bakom den?Skriv gärna svar på min blogg. Vänlig hälsning!

2009-06-07 @ 20:02:12
URL: http://metrobloggen.se/manskligtexperiment
Postat av: Anonym

Du har ett inlägg på din blogg. :)

2009-06-07 @ 20:31:17
Postat av: Anonym

Helena, du bör också ha ett mail. Annars får du skriva igen. :)

2009-06-07 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0